بیماران از کلاه رنگ مو سوراخ دار برای نفس کشیدن استفاده می کنند

استفاده از کلاه رنگ مو سوراخ دار آسان است و می تواند به شما کمک کند تا با کسری از هزینه، به هایلایت های با کیفیت سالن در خانه برسید.

با موهای خشک شروع کنید و آنها را به طور کامل شانه کنید تا از شر هر گونه گره خوردن خلاص شوید.

سپس، فقط کلاه هایلایت را روی سر خود بکشید و با استفاده از سوزن هایلایت، بخش های کوچکی از مو را از سوراخ های سوراخ شده روی کلاه بکشید.

اینکه چقدر مو از روی کلاه بکشید بستگی به نوع ظاهری دارد که می خواهید به دست آورید!

اگر به دنبال تمام لوازمی هستید که ممکن است برای انجام این کار در خانه به آن نیاز داشته باشید، می‌توانید کیت‌هایی را با همه چیزهایی که در آمازون نیاز دارید از اینجا تهیه کنید.

از تکنیک هایلایت کلاه روی موهای کوتاه تا متوسط استفاده کنید. کلاه ها روی موهای کوتاه یا متوسط بهترین کار را دارند و به ویژه در صورت استفاده روی موهای صاف و مدل موهای چند لایه موثر هستند.

موهای بلند هنگام کشیدن از روی کلاه گره می خورند، که می تواند دردناک باشد و منجر به هایلایت های بسیار ناهموار شود. همانطور که گفته شد، اگر موهای شما بلندتر است، ممکن است بخواهید که هایلایت خود را توسط یک متخصص انجام دهید.

موهای مجعد نیز تمایل به گره خوردن دارند و کشیدن آنها از سوراخ ها دشوار است اگر موهای بسیار پرپشتی دارید، به خاطر داشته باشید که اگر می خواهید هایلایت های کامل داشته باشید، این روند ممکن است کمی طول بکشد.

موهای خشک خود را با یک شانه دندانه دار کاملاً باز کنید. از انتهای خود شروع کنید و شانه را تا ریشه موهای خود بکشید و تمام گره ها و گره ها را از بین ببرید.

زمانی که با کلاه کار می‌کنید، درهم‌تنیدگی و گرفتگی می‌تواند دردناک باشد و ممکن است در نهایت با هایلایت‌های ناهموار و نامنظم مواجه شوید.

کشیدن موهای بدون گره راحت تر است و این روند را بسیار دلپذیرتر می کند اگر موهای شما درشت یا مستعد گره خوردن است، پس از شانه کردن موهایتان، یک لایه اسپری سبک از اسپری گره گشا را روی موهایتان بمالید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.