استفاده از فوتبال دستی بام لند به عنوان نماد خوشبختی یاد میشد

برای یک بازیکن معمولی تازه کار، فوتبال دستی بام لند یک میز فوتبال است. با این حال، برای یک “محقق” سرسخت، چهار سبک متمایز وجود دارد که سبک های مختلف بازی را ضروری می کند.

به عنوان مثال، توپ فوتبال به سبک آمریکایی، همچنین به عنوان “فوتبال تگزاس” شناخته می شود، به طور کلی روی یک سطح میز متراکم و جامد مانند چوب ماهون بازی می شود.

توپ معمولاً پلاستیک ضخیم است، و مردان فوتبال از پلاستیک سخت تر ساخته شده اند، که همه اینها باعث می شود یک بازی سریع که در آن قدرت حاکم است.

علاوه بر این، میزهای آمریکایی در مقابل یک دروازه‌بان در کشورهای دیگر، سه مرد روی میله دروازه‌بان دارند و بازیکن را قادر می‌سازد تا بدون توقف بازی، توپ را از گوشه بیرون بکشد.

در مقابل، فوتبال فرانسوی روی سطح مشمع کف اتاق بازی می‌شود که احساسی «چسبنده» و یک توپ چوب پنبه‌ای دارد، که بازی را بسیار کنترل‌تر می‌کند، با تأکید بر پاس دادن توپ و تنظیم ضربات، درست مانند فوتبال واقعی.

میزهای آلمانی نرم ترین میزهای این دسته هستند و کنترل نهایی توپ را فراهم می کنند تا شوت ها را به طور استراتژیک روی گل های بزرگ ترتیب دهند.

در نهایت، میزهای ایتالیایی ترکیب خوبی از سبک‌ها هستند که به دلیل استفاده از شیشه‌های سندبلاست شده برای بازی سریع‌تر، یا لمینت پلاستیکی برای کاهش سرعت کار برای حمل دقیق توپ شناخته شده‌اند.

اگر به دنبال یک میز فوتبال هستید، می توانید یک مدل با کیفیت خوب را انتخاب کنید که از حدود 500 دلار شروع می شود. اما اگر پول کمی برای ذخیره دارید، نمونه های چشمگیرتری نیز وجود دارد.

مجموعه دارای هشت مدل مختلف است که همگی با کناره های شیشه ای کریستالی و سطح بازی ساخته شده اند.

گزینه‌های موجود عبارتند از لهجه‌های گردویی، سخت‌افزار آلومینیومی، یا حتی دستگیره‌های با روکش طلا که همگی برای دقت و زیبایی دست‌ساز شده‌اند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.