با خوردن چای اولانگ راز جوانی را برای همیشه بچشید

چای اولانگ تنها حدود 2 درصد از چای تولید و مصرف شده در سراسر جهان را تشکیل می دهد، اما ارزش کشف آن را دارد ترکیبی از خواص چای سبز و تیره است که به آن چندین فواید سلامتی می دهد.

به عنوان مثال، مصرف چای اولانگ ممکن است به کاهش وزن و کاهش استرس کمک کند هر آنچه را که باید در مورد چای اولانگ و فواید آن برای سلامتی بدانید را توضیح می دهد

چای اولانگ یک چای سنتی چینی است این گیاه از برگ های گیاه همان گیاهی که برای تهیه چای سبز و چای سیاه استفاده می شود، تهیه می شود. تفاوت در نحوه فرآوری چای است.

فرآیند اکسیداسیون چیزی است که چای سبز، تیره یا اولانگ ایجاد می کند چای سبز از برگ های تازه چای تولید می شود که تحت اکسیداسیون قرار نگرفته اند، یک واکنش شیمیایی که زمانی شروع می شود که برگ ها در معرض هوا قرار می گیرند و مسئول رنگ و طعم انواع مختلف چای است.

چای سیاه زمانی ایجاد می شود که برگ ها به طور کامل له می شوند تا اکسیداسیون افزایش یابد و اولانگ زمانی ایجاد می شود که برگ ها در آفتاب پژمرده می شوند و کمی کبود می شوند تا اکسیداسیون جزئی ایجاد شود.

مانند چای سیاه و سبز، چای اولانگ حاوی چندین ویتامین، مواد معدنی و آنتی اکسیدان های مفید است.

یک فنجان چای اولانگ دم کرده حاوی مقادیر کمی کلسیم، منیزیم و پتاسیم است. همچنین حاوی حدود 38 میلی گرم کافئین است. در مقایسه، یک فنجان چای سبز حاوی حدود 29 میلی گرم کافئین است

برخی از آنتی اکسیدان های اصلی موجود در چای اولانگ که به پلی فنول های چای معروف هستند عبارتند از تافلاوین، تآروبیگین و EGCG. اینها مسئول بسیاری از مزایای سلامتی آن هستند

چای اولانگ همچنین حاوی L-theanine است، اسید آمینه ای که اثرات مثبتی بر آرامش و عملکرد شناختی دارد.

به طور کلی، نشان داده شده است که چای به محافظت در برابر دیابت و عوارض ناشی از دیابت، احتمالاً با کاهش مقاومت به انسولین و کاهش التهاب، از جمله مکانیسم‌های دیگر، کمک می‌کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.