کیف سامسونت قاشق و چنگالی که شب ها موسیقی پخش می کند

اجازه ندهید لیست خرید، کیف سامسونت قاشق و چنگال و یادداشت‌های انجام کار، فضای پیشخوان را به هم بریزد. یک تخته پاک کن خشک و یک سطل پلاستیکی در داخل درب کابینت با نوار فوم دو طرفه نصب کنید. سطل به داخل کابینت بیرون زده است، بنابراین مطمئن شوید که آن را در جایی قرار دهید که با قفسه ها یا وسایل داخل آن برخورد نکند.

تابلو، سطل و نوار را از فروشگاه های تخفیف دار یا لوازم اداری دریافت کنید.

از خواربارفروشی با یک بغل میوه تازه به خانه می‌آیید، اما ببینید، یخچال یا پیشخوان یدکی در دسترس نیست. یک راه حل شیک برای این مشکل ذخیره سازی آویزان کردن یک سبد سیمی یک یا چند طبقه از سقف است. می توانید سیب، موز، پرتقال و همچنین سیب زمینی، پیاز و سیر خود را در اینجا ذخیره کنید. به علاوه، یک سبد آویز به آشپزخانه شما جذابیت بصری می بخشد.

از قفسه های کمد به عنوان سازمان دهنده کابینت استفاده کنید. قفسه ها را با یک اره برقی به طول کوتاه کنید و سپس پیچ ها را در قسمت پشت قاب صورت نصب کنید تا قفسه ها در جای خود ثابت شوند. قسمت پشتی قفسه به سادگی در پشت کابینت قرار می گیرد. اکنون می توانید به راحتی سوپ خود را پیدا کنید و بقیه موجودی خود را در یک نگاه با این محلول ذخیره سازی انبار بررسی کنید.

اگر شما کسی هستید که دوست دارید یک لیست مواد غذایی یا انبوهی از دستور العمل ها و کوپن های برش خورده را در آشپزخانه خود نگه دارید، ممکن است بخواهید یک لایه رنگ تخته سیاه به یکی از دیوارهای خود اضافه کنید.

این ایده به شما این امکان را می دهد که با استفاده از فضای دیوار و گچ به عنوان بوم جدید خود، از شر کاغذ و قلم خلاص شوید. اگر در مورد متعهد شدن به رنگ آمیزی کل یک دیوار عصبی هستید، فقط قسمت کوچکی از آن را رنگ آمیزی کنید. یا، به سادگی یک تخته سیاه برای یادداشت ها و دیگر ایده های عالی ذخیره سازی آشپزخانه آویزان کنید.