کفش کار نگهبان که هرگز پاره نمی شود

امروز، ما کفش کار نگهبان خود را با استفاده از تخته هسته فوم برای ساختار کفش و مواد تزئینی مانند رنگ، روبان و دکمه ها ایجاد می کنیم. هر تیم مهندسی مقدار مشخصی از این مواد را دریافت خواهد کرد.

چالش شما این است که بفهمید چگونه از مقدار داده شده یک جفت کفش پوشیدنی بسازید. در زندگی واقعی، مهندسان همیشه با محدودیت هایی مانند بودجه، زمان و مواد کار می کنند.

مهندسان این موارد را «محدودیت‌های طراحی» می‌نامند و این مفهوم به چیزی بیش از مهندسی صدق می‌کند. در زندگی خودتان چه مواردی وجود دارد که در آن با محدودیت هایی مواجه هستید؟

خوشبختانه، یکی از نقاط قوت ما به عنوان انسان، توانایی ما در نوآوری و مدبر بودن است.

بنابراین، هنگام طراحی کفش خود خلاق باشید! محصول نهایی شما باید یک جفت کفش باشد که بتواند وزن شما را هنگام راه رفتن تحمل کند. در پایان چالش طراحی ما، کلاس “راه رفتن” برای نشان دادن کفش های جدیدمان خواهیم داشت!

همانطور که یک کفش ممکن است ساده به نظر برسد، در واقع یک ساختار پیچیده است که به مقدار قابل توجهی مهندسی نیاز دارد. اصولاً کفش سیستمی است متشکل از قسمت‌های مختلفی که قبل از شکل‌دهی و چسباندن به کفی به هم دوخته، چسبیده یا جوش داده می‌شوند.

در دنیای امروز، هزاران طرح مختلف کفش وجود دارد و به همان اندازه مهندسان در حال توسعه کفش های جدید و بهبود طرح های موجود هستند.

هنگام طراحی کفش، مهندسان انواع متغیرها را در نظر می گیرند: مواد مناسب، نیروهای پیش بینی شده که کفش با آن مواجه می شود، سلامت و ایمنی پوشنده کفش، و همچنین زیبایی شناسی.

اغلب، مهندسان با متخصصان پا و حرکت شناسان برای طراحی کفش های ایمن و راحت و با طراحان مد برای ایجاد محصولات شیک و قابل فروش همکاری می کنند.