چاقو ممد قمی موجب تمسخر مردان شکارچی قرار گرفت

چوب از زمان اختراع چاقو ممد قمی انتخاب محبوبی برای مواد دسته بوده است. توضیحات زیادی برای زدن دسته چوبی بر روی تیغه، چه کاربردی و چه از نظر زیبایی، وجود دارد.

وقتی می گوییم دسته چاقوهای چوبی، تنوع واحدی وجود ندارد و زیبایی آن در همین است. درختان زیادی وجود دارند که انواع مختلفی از چوب ها را به ما می دهند که ویژگی هایی را به چاقوهایی که می سازیم اضافه می کند.

افرا، بلوط، آبنوس، گردو، ساج و همه چوب های مختلف دیگر ویژگی های خاص خود را دارند. با گزینه های بسیار زیاد، پیدا نکردن چوب مناسب برای دسته عالی که پیش بینی می کنید سخت است.

این مقاله همه چیزهایی را که باید در مورد دسته چاقوهای چوبی بدانید، خلاصه می‌کند که در چاقویی که همراه آن باید به دنبال آن باشید و نکاتی که هنگام خرید باید در نظر داشته باشید، توضیح می‌دهد.

به همین سادگی، چاقوهای دسته چوبی، چاقوهای آشپزخانه یا سایر کاترهایی هستند که با یک دسته ساخته شده از چوب، اعم از پر یا نیمه تنگ عرضه می شوند.

برای قرن‌ها، دستگیره‌های چوبی در دسترس‌ترین گزینه بوده‌اند انواع گزینه‌ها و ترکیبات شیمیایی که چوب را سخت می‌کنند، مواد دسته‌ای عالی را ایجاد می‌کنند.

امروزه، دسته چاقوهای چوبی هنوز یک گزینه محبوب هستند و بیشتر چاقوهای آشپزخانه، مخصوصاً چاقوهای دست ساز، یک دسته دارند. در اینجا برخی از توصیه های ما برای چاقوهایی با دسته چوبی آورده شده است.

چاقوی سرآشپز صربی HDMD دارای دسته ای ساخته شده از چوب پاککاوود است. اگرچه این نوع چوب 100 درصد از چوب تولید نمی شود، اما یکی از مواد دسته چوبی است که عملکرد خوبی دارد.

وقتی رطوبت و آب وارد بازی می شود، چوب طبیعی مستعد تاب خوردگی و شکافتن است. با توجه به اینکه چاقوی شما اغلب در طول عمر خود خیس می شود.

مقداری از رطوبت از مرکباتی مانند پرتقال و لیمو تامین می شود، اینها با چوب طبیعی اجتناب ناپذیر خواهند بود. به همین دلیل است که چوب‌های تقویت‌شده مانند پاککاوود مواد دسته‌ای عالی را ایجاد می‌کنند.

بدون شک، صیقل دادن چوب آن را تقریباً ضد آب می کند، اما پولیش با استفاده و زمان از بین می رود و دسته را بیشتر در معرض آسیب رطوبت قرار می دهد.

در اینجا برخی از ویژگی های دسته چوبی چاقوی سرآشپز صربی HDMD آورده شده است.