پوشیدن کفش سوپراستار آدیداس اصل سردرد را خوب می کند

اگر می خواهید کفش سوپراستار آدیداس اصل خود را گرافیتی کنید، این کار را انجام دهید. صاحب کسی که هستید. اما اگر می خواهید بکر به نظر برسند، به این ترتیب آنها را تمیز نگه دارید. چرا که مراقبت از کفش‌هایتان، چه کفش‌های کاملاً جدید باشند یا جفت مورد علاقه‌ی روزمره‌تان، به آن‌ها کمک می‌کند ظاهر خود را حفظ کنند یا عملکرد طولانی‌تری داشته باشند.

تازه به نظر رسیدن به شما کمک می‌کند در خیابان، زمین، زمین، الماس یا توری، احساس اعتماد به نفس داشته باشید. نگاه خود را به خود جلب کنید و با دانستن اینکه چگونه کفش های خود را تمیز نگه دارید، مطمئن شوید که کفش های شما بهترین عملکرد را دارند.

با کوبیدن کف پاها به هم کثیفی را از بین ببرید. سپس با استفاده از مسواک، کثیفی های باقی مانده را پاک کنید.با یک دستمال خیس شده در آب گرم و یک شوینده مایع ملایم، لکه ها را به آرامی پاک کنید پارچه شستشو را در آب گرم بشویید و صابون و کف اضافی روی کفش را پاک کنید. در صورت لزوم، از یک مسواک نرم برای تمیز کردن زیره های سفید استفاده کنید.

هوای داخل خانه را در دمای اتاق خشک کنید توری ها و کفی ها  را بردارید. آنها را داخل یک روبالشی قرار دهید و سپس آنها را از طریق ماشین لباسشویی روی سرد / ظریف با مواد شوینده شستشو دهید.
در فوتبال، شرطی سازی بخش مهمی از بازی است. چه در مورد توانایی یک بازیکن در سرعت دویدن در دقیقه 90 صحبت کنیم و چه در مورد نگه داشتن کفش های فوتبال در شرایط عالی صحبت می کنیم. در اینجا نحوه انجام آن آمده است:
پس از خشک شدن گل، گیره ها را به هم بکوبید – کف به کف پا – تا خاک، علف و گل اضافی از بین برود. خاک باقی مانده باید با یک برس نرم پاک شود.