پودر لباسشویی آ ب ث که برای روشنایی منزل استفاده می شود

نحوه شستن لباس‌های کودک، بالش، لباس زیر، شلوار جین، کفش ورزشی، Uggs و موارد دیگر را بیاموزید.

هرگز نباید لباس‌های رنگ‌آلود جدید را با اقلام سفید یا رنگ روشن بشویید. رنگ تیره‌تر احتمالاً در یکی دو بار پودر لباسشویی آ ب ث اول روی لباس‌های روشن‌تر ریخته می‌شود، به خصوص اگر در چرخه گرم باشد.

پس از چند بار شستشو، خطر پخش شدن رنگ زیاد نیست، اما اگر دوست دارید لباس‌های سفیدتر از سفید داشته باشید، احتمالاً باید از مخلوط کردن رنگ‌ها اجتناب کنید. حتی مقدار کمی انتقال رنگ می تواند لباس روشن را کسل کننده کند.

اگر واقعاً مجبور هستید رنگ‌های سفید، نورها و رنگ‌های خود را با هم ترکیب کنید، همیشه دمای پایین را انتخاب کنید. این باید خطر انتقال رنگ را محدود کند، همانطور که محصولات «گیرنده رنگ» که می‌توانید در اکثر سوپرمارکت‌ها بخرید، محدود می‌شود.

رویه های راه راه را بار اول با دست بشویید و سپس در دمای پایین با رنگ های مشابه بشویید.

نکات زیادی را به صورت آنلاین خواهید دید که چگونه افزودن آسپرین به ماشین لباسشویی به حل شدن و از بین بردن پرزها و تکه های کوچک بافت کمک می کند. اما این همچنین به معنای رها کردن آن در سیستم آب است که می تواند برای محیط زیست مضر باشد.

در عوض با یک تکان دهنده خوب و یک غلتک پرزدار تا جایی که می توانید از خودتان دور شوید.

اگر همه چیز را از بین نبرد، می توانید روش آسپرین را امتحان کنید، اما نه در ماشین لباسشویی. در عوض، چهار قرص را در یک سطل آب حل کنید و لباس را برای یک یا دو ساعت خیس کنید. وقتی آن را امتحان کردیم، آسپرین به تجزیه بافت کمک کرد. برای ایمن بودن، آب آسپرین را در باغ خود دور بریزید.

سپس می توانید لباس ها را در یک چرخه آبکشی سریع قرار دهید و به طور معمول خشک کنید همچنین مهم است که به طور منظم فیلتر پرز را روی خشک کن نیز خالی کنید.