پخش گلاب عیار ۴۰ در کاشان با قیمت ارزان

گلاب عیار ۴۰ و عرقیجات گیاهی مختلفی در کشور ما وجود دارد که در طب سنتی به وفور از آن ها استفاده می شود و از گذشته های دور نیز حائز اهمیت بوده است. برای اولین بار گلاب از تقطیر گل رز به دست آمده و از ایام قدیم در شهر کاشان، گل و گلاب در بین مردم و کشاورزان محبوب بوده و کشت گل و گلاب گیری انجام می شود.

پخش گلاب عیار 40 در کاشان با قیمت ارزان

منظور از گلاب عیار ۴۰ چیست؟

منظور از گلاب عیار 40 چیست؟

گلاب طبیعی دارای ویژگی های فراوانی است که مهم ترین آن آرام بخش و ضد افسردگی بودن است و به همین خاطر می باشد که در مراسم عزاداری از گلاب استفاده می کنند. درجه بندی کیفیت گلاب بسته به وجود اسانس در هر صد سی سی می باشد که هر چه اسانس بیشتر، گلاب با کیفیت تر و خوش عطر تر خواهد بود. اما منظور از گلاب عیار ۴۰ چیست؟

عیار گلاب و عرقیجات بر اساس میزان مواد اولیه استفاده شده بر حسب کیلو تعیین می شود. برای درک بهتر می توان گفت میزان گل استفاده شده تعیین کننده عیار گلاب است. هر چه گل بیشتر باشد، عیار گلاب بیشتر خواهد بود. به عنوان مثال از تقطیر ۱۲ کیلو گل محمدی به همراه ۶۰ لیتر آب تقریبا ۴۰ لیتر گلاب ۱۲ عیار می توان تولید کرد. به بیان دیگر باید گفت در صورت ثابت بودن مقدار آب، به ازای افزودن هر یک کیلو گل یک واحد به عیار گلاب اضافه می شود. البته نوع و کیفت گل و روش تولید را تاثیر به سزایی دارد.

بنابراین برای تهیه و تولید گلاب عیار ۴۰ باید ۴۰ کیلو گرم گل محمدی تقطیر شود. لازم است بدانید حداقل اسانسی که برای تولید گلاب مجاز است ۱۲ کیلو گرم می باشد.

تفاوت گلاب صنعتی و سنتی

تفاوت گلاب صنعتی و سنتی

از گلاب به عنوان دارو و یا طعم دهنده انواع دسر، بستنی، شیرینی  و پاک کننده مواد آرایشی استفاده می گردد که به دو صورت صنعتی و سنتی تولید می شود. فرآیند تولید گلاب در این دو روش کاملا با یکدیگر متفاوت است. در گلاب گیری به روش سنتی گلبرگ ها با استفاده از دیگ های بزرگ مسی پخته می شوند و بخار آن به طور مستقیم از طریق لوله ای باریک که به مخزن گلاب راه دارد، وارد می شود و در اثر برخورد با آب سرد به مایع یا گلاب دو آتیشه ممتاز تبدیل می شود. اما در تولید گلاب صنعتی بین دیگ و مخزن گلاب دستگاه عصاره گیر قرار می دهند تا به وسیله آن عطر گلاب جدا شود.

فواید و کیفیت گلاب سنتی تولید شده بسیار بیشتر از گلاب صنعتی می باشد لذا طرفداران بیشتری نیز دارد. کاشان مرکز تولید گلاب سنتی خالص محسوب می شود که مردم ایران برای خرید و تهیه گلاب اصل در اواسط اردیبهشت ماه به این شهر سفر می کنند.

فروش فوق العاده گلاب به کشورهای مختلف

فروش فوق العاده گلاب به کشورهای مختلف

گلاب، این ماده مفید و مقوی در ایران به آسانی یافت می شود. امروزه کشت گل محمدی و تولید فرآورده های آن باعث به وجود آمدن شغل های زیادی در این زمینه شده است که در رونق بازارهای داخلی تاثیر داشته و صادرات آن نیز از نظر اقتصادی بسیار سودمند است. در کشور ما ایران، شهرستان کاشان از سالیان دور مهد گل و گلاب بوده و بزرگترین تولید کننده انواع گلاب در جهان است و در اغلب روستاهای ایران کار تولید گلاب و عرقیجات صورت می گیرد. در این شهر به واسطه موقعیت جغرافیایی و اقلیم منطقه، گلستان گل های محمدی فراوانی پرورش یافته اند.

در کاشان تولید کنندگان انواع گلاب سنتی و صنعتی بی شماری وجود دارد ک رقابت بین آن ها بسیار بالا است به همین علت خرید و فروش گلاب اصل، شفاف و مرغوب به صورت عمده و یا خرده با قیمت مناسب تر به راحتی انجام می شود. خریداران عمده گلاب را کارخانجات تولید بستنی، قنادی ها و آشپزخانه ها تشکیل می دهند و گلاب کاشان در همه ی شهر های کشور مصرف می شود.