نایلون شیرینگ روده ای باعث هجوم پرندگان مهاجر به مزارع خواهند شد

بحث پلاستیک به خودی خود از کاغذ در مقابل نایلون شیرینگ روده ای و پلاستیک در مقابل کیسه های قابل استفاده مجدد مانند کیسه های ساخته شده از پلی پروپیلن نبافته یا پلی اتیلن بسیار ضخیم تغییر کرده است.

و سازندگان کیسه های پلاستیکی اکنون در حال ریخته گری روی کیسه های قابل استفاده مجدد هستند.

به عنوان مثال، آنها به سرعت به گزارشی در مورد شیوع نوروویروس در ایالت واشنگتن اشاره می کنند که نه نفر از اعضای یک تیم فوتبال دختران از اورگان را تحت تاثیر قرار داده است. ردیابی این بیماری در یک کیسه قابل استفاده مجدد بود که در حمامی که توسط فردی که قبلاً بیمار بود نگهداری می شد.

با این حال، نویسنده گزارش، ویلیام کین فقید از بخش بهداشت عمومی اورگان، خاطرنشان کرد که گزارش‌های رسانه‌ای درباره این قسمت «کمی از موضوع خارج شد».

او در ایمیلی به مقامات این کشور نوشت: «به همین راحتی می‌توانست یک کیسه پلاستیکی یکبار مصرف، یک کیسه کاغذی، یک جعبه مقوایی، دسته فلاش روی توالت، سینک، زمین یا میزهای مجاور باشد».

نایلون

یکی دیگر از گزارش‌هایی که اغلب نقل می‌شود، مربوط به محققانی است که کیف‌های مورد استفاده خریداران در کالیفرنیا و آریزونا را بررسی کردند. این تیم که توسط شورای شیمی آمریکا حمایت می شد، اشریشیا کلی را در 8 درصد کیسه ها پیدا کردند.

اما چارلز پی. گربا، اپیدمیولوژیست از دانشگاه آریزونا، توسان که در این مطالعه شرکت کرد، سطح باکتری ها را در جایی بین اسفنج های آشپزخانه و دستگیره های در توالت های عمومی رتبه بندی می کند.

گربا می‌گوید: «تمیزترین چیز در دستشویی دستگیره در است، اگرچه بیشتر مردم از آن وحشت دارند. او اضافه می کند که باکتری های بسته به کیسه را می توان با شستشو از بین برد، اگرچه تنها 3 درصد از مصرف کنندگان مورد بررسی واقعاً کیسه های خود را می شویند.

صنعت پلاستیک سخت با قوانین کیسه‌ها مبارزه می‌کند تا حدی به این دلیل که ریسک را بالا می‌داند. روزنسکی فعالان محیط زیست را به داشتن یک دستور کار ضد پلاستیک که فراتر از تجارت کیف است، متهم می کند.

او می‌گوید: «آنها نه تنها به 30000 شغل صنعت ما حمله می‌کنند، بلکه به سایر صنایعی که در لیست بعدی قرار دارند نیز حمله خواهند کرد.»