لوله پلیمر 20 مانع طلاق دو جوان در کرمانشاه شد

لوله پلیمر 20 شامل 4 باز در 4 جهت است. این موارد هنگامی که 4 لوله در یک نقطه ملاقات می کنند ، به هم وصل می شوند. این اتصالات با تغییر دما ، استرس بیشتری بر روی لوله ایجاد می کنند ، زیرا در مرکز چهار نقطه اتصال قرار دارند. اتصالات متقاطع به طور کلی برای سیستم های آبپاش آتش استفاده می شود.

از اتصال برای اتصال لوله های همان قطر استفاده می شود. در صورت شکسته شدن لوله یا نشت ، جفت شدن نیز مفید است. به طور کلی دو نوع اتصال وجود دارد. کوپلینگ فشرده سازی و اتصال لغزش. اتصال فشرده سازی اتصال به طور منظم است که بین دو لوله به هم وصل می شود و با ترتیب واشرها یا مهر و موم های لاستیکی از هر دو طرف از نشت جلوگیری می کند ، در غیر این صورت چسب ارائه می شود.

نصب اتصال لغزش آسانتر است و حاوی دو لوله است که به عنوان یکی از آنها به داخل دیگر چیده شده اند ، لوله داخلی می تواند تا طول بکشد. بنابراین ، ما می توانیم لوله آسیب دیده به طول طولانی را با اتصال لغزش برطرف کنیم.

اتحادیه نوعی اتصالات است که عملکرد مشابه جفت شدن دارد. اما جفت شدن پس از رفع نمی تواند حذف شود اما در این حالت می توانیم هر زمان که لازم باشد اتحادیه را حذف کنیم. اتحادیه ها شامل موضوعات آجیل ، زن و مرد هستند. بنابراین ، این همچنین برای حفظ هدف لوله مفید است.

اگر لوله ها دارای انتهای خاص یا انتهای ساده نباشند ، آداپتورها آنها را به صورت مرد یا زن در هر مورد نیاز دارند. پذیرندگان به طور کلی برای لوله های مس و پی وی سی استفاده می شوند. آداپتورهای نر حاوی نخ های نر هستند و آداپتورهای زن حاوی موضوعات زن هستند. یک انتهای آداپتور ساده است که چسبیده یا جوش داده می شود یا به انتهای لوله ساده لحیم می شود.