قاتل سریالی که قربانی های خود را با چاقو زنجان جیبی میکشت دستگیر شد

مدیر غذا، کریس مراکش، می‌گوید: پوند به پوند، چاقو زنجان جیبی مک بهترین‌ها هستند. و به اندازه کافی بادوام است که می تواند مورد سوء استفاده از آشپزخانه قرار گیرد، اما به اندازه کافی دقیق و دقیق است که دیگر هرگز به چاقوی آشپزخانه دیگری نیاز نخواهید داشت.

این چاقو که از فولاد آلیاژی سخت اما نه شکننده ساخته شده است، ترکیبی از چاقوهای سبک غربی و ژاپنی است، به این معنی که قوی است اما به راحتی خرد نمی شود. وزن خوبی دارد و از تیزترین چاقوهایی است که می توانید پیدا کنید.

آنها به چاقو کمک می‌کنند از میان غذاهای چسبنده مانند سیب‌زمینی، پیاز و سیب سر بخورد مجموعه چاقوهای جهانی خود را دوست دارد – و می‌توانید چاقوی سرآشپز را در انواع 8 و 6 اینچی پیدا کنید.

او می‌گوید: «آن‌ها سبک هستند و وقتی از آنها استفاده می‌کنید واقعاً مانند یک بازوی بازوی شما احساس می‌شوند. این تا حدی به این دلیل است که آنها بسیار متعادل هستند: دسته توخالی پر از مقدار دقیق ماسه است که برای جبران وزن تیغه اضافه شده است.

اگر می خواهید پایداری عالی در حین برش و توانایی ایجاد برش های بسیار نازک و ظریف داشته باشید، این چاقو برای شما مناسب است.

یک چاقوی سرآشپز عالی نباید چاقوی گران قیمتی باشد که کمتر از 50 دلار قیمت دارد. این محصولی است که در آشپزخانه آزمایشی موجود است و همچنین چاقوی آشپز مورد علاقه زینب عیسی ویرایشگر غذا در تمام دوران است.

این چاقوی تیز است. چاقویی با تیغه‌ای از جنس استنلس استیل، و اگرچه کاملاً ضخیم نیست این یک چاقوی جامد است که استفاده از آن آسان است، در دست گرفتن راحت است و به خوبی تیز می‌شود. چاقوی سرآشپز خوب برای مبتدیان و حرفه ای ها، و مراکش می گوید که یکی از بهترین چاقوها برای پول شماست.

راشل گورجار، دستیار ویرایشگر غذا، از این شگفت‌انگیز از میابی حمایت می‌کند. این تیغه از 132 لایه فولاد پودری تشکیل شده است که منجر به یک الگوی خیره کننده دمشقی می شود.

که در آن تیغه با امواج مختلف با رنگ روشن و تیره حک شده است. او می‌گوید من عاشق این هستم که دسته‌های چوبی در مقابل خمیدگی مستقیم هستند.