ظرف غذای کودک ملامین که موجب مرگ پرندگان شد

رشد جسمی و ذهنی کودک به تغذیه مناسب و به موقع بستگی دارد. در ماه های اول زندگی، کودک با شیر مادر یا با مخلوط های مخصوص تغذیه می شود.

Hut razrezhdenie گسترش منطقی: غلات، پوره میوه و سبزیجات، آب میوه، و غیره. بشقاب، کارد و چنگال، فنجان و ظرف غذای کودک ملامین به بطری ها اضافه می شود.

ظهور کودک در خانواده با تغییر ساختار روش معمول زندگی همراه است. با این حال، والدین مدرن سعی می کنند عادت های خود را تغییر ندهند و راه های مختلفی برای تسهیل مراقبت از کودک خود پیدا می کنند.

بنابراین ظروف مخصوص برای مادران فعالی که تربیت فرزندان را با کار یا فعالیت های دیگر ترکیب می کنند مفید خواهد بود. این دستگاه ها برای ذخیره سازی محصولات و مخلوط ها در نظر گرفته شده اند.

ظروف غذای کودک از مواد ایمن ساخته شده اند. بیشتر محصولات از پلاستیک ساخته شده است که تحت پردازش خاصی قرار گرفته است.

ظرف

این نه تنها بادوام است، بلکه بر کیفیت غذا نیز تأثیری ندارد. علاوه بر این، تولید کنندگان ظروف مخصوصی با درب ارائه می دهند که غذا را برای 1-2 روز تازه نگه می دارد.

ابزار ذخیره سازی بر اساس اندازه، پیکربندی و شروع. برای نوزادان تا 6 ماه، ظروف مخصوصی شبیه فنجان های اندازه گیری مناسب است. برای کودکان بزرگتر – مدل هایی با درب (برخی از آنها به عنوان جعبه ناهار خدمت می کنند).

فروشگاه اینترنتی Vdomedetki عجله دارد تا روشی ارزان قیمت برای خرید ظروف غذای کودک و سایر لوازم جانبی را به والدین ارائه دهد. ما محصولاتی از Beaba، Medela، Philips Avent و سایر برندها داریم.

همچنین می توانید ظرف غذای کودک را برای انجماد غذا در فریزر از ما خریداری کنید. و قبل از استفاده، می توان آن را با استفاده از مایکروویو بدون استفاده از ظرف دیگری ذوب کرد. قاشق ها را می توان با چنین ظروفی فروخت که می توان از آنها برای تغذیه کودک استفاده کرد.

همچنین ظروفی با درب مخصوص وجود دارد که روی هم پیچ می شوند که برای نگهداری آنها بسیار راحت است. ظرف تاشو سیلیکونی برای نگهداری و انجماد مواد غذایی مناسب است. و همچنین می توان آن را به صورت فشرده تا کرد و کنار گذاشت تا فضای اضافی را اشغال نکند.