شومیز زنانه چهارخانه موجب از بین رفتن حس بویایی در دیگران می شود

شومیز زنانه چهارخانه با هر تنوعی که باشند مراقبت از لباس‌های نخی و شست‌وشوی آسان هستند. همیشه ابتدا برچسب را بررسی کنید تا از دستورالعمل های شستشو پیروی کنید و توجه داشته باشید که لباس های نخی ممکن است در ماشین لباسشویی زبر شوند. کمی نرم کننده پارچه Comfort می تواند به لطافت آنها کمک کند.

اکنون که در مورد گونه‌های مختلف پنبه می‌دانید، بیایید با جزئیات بیشتری در مورد انواع مختلف پارچه‌های پنبه‌ای نگاه کنیم تعداد زیادی وجود دارد!

یک پارچه سبک با سابقه طولانی؛ یک پیراهن کامبریک در آهنگ محلی “نمایشگاه اسکاربرو” ذکر شده است. همچنین برای دستمال و توری استفاده می شود. کامبریک در ابتدا از کتانی ساخته شده بود، اما امروزه آن را در پنبه نیز خواهید یافت.

پارچه ای سنگین و با دوام، اغلب در لمس خشن. از آن برای ساختن چیزهایی استفاده می شود که نیاز به مقاومت در برابر عناصر دارند، مانند چادر، بادبان و کوله پشتی، اما ممکن است آن را در کلاه مورد علاقه خود نیز پیدا کنید.

با الگوی رج های متمایز خود، اغلب برای ساخت شلوار یا ژاکت استفاده می شود. می توانید انگشت خود را روی آن بکشید و طناب ها را حس کنید.

بافت جناغی خشن و محکم که معمولاً برای شلوار جین استفاده می شود. نگاهی دقیق به داخل شلوار جین آبی جالب است. معمولاً بخیه های سفید را با آبی می بینید. این به این دلیل است که نخ های تار به رنگ آبی هستند، اما نخ های پود که فقط در قسمت داخلی جین ظاهر می شوند، معمولاً سفید باقی می مانند.

پارچه ای نرم و کمی تیره با کمی وزن. اغلب برای پیراهن های غیر رسمی و پیژامه های نوازشگر استفاده می شود. مانند بسیاری از انواع پارچه های نخی، فلانل نیز می تواند از مواد دیگری مانند پشم ساخته شود.

بسیار شل بافته و اغلب شفاف. گاز پنبه ای اغلب برای پانسمان زخم ها استفاده می شود، اما همچنین می تواند لهجه های شفاف خیره کننده ای را به لباس های شما اضافه کند.

پارچه ای سبک، صاف و ریز بافته شده است. در لمس ابریشمی است و برای لباس های تابستانی رنگارنگ عالی است.