شلوار زنانه جین وست که موجب دعوا یک خانواده شد

با گذشت زمان، تولیدکنندگان نساجی آمریکایی شروع به ساخت سایر اقلام شلوار زنانه جین وست کردند، و این روزها، شما حتی می توانید محصولات دکور خانه را که با این پارچه بادوام و از نظر زیبایی جذاب ساخته شده اند، خریداری کنید. در حالی که تولید شلوار جین آبی زمانی محدود به ایالات متحده بود، در اواخر قرن بیستم مهاجرت تولیدی شاهد انتقال اکثر تولیدات جین به خارج از کشور بود.

پارچه جین در حال حاضر تنوع زیادی برای فهرست کردن دارد، و با دیگر سبک‌های پارچه و بافت ترکیب شده است، زیرا طراحان به شدت برای توسعه آخرین روند مد جین تلاش کرده‌اند. با این حال، Levi 501 های سنتی به طور باورنکردنی در سرتاسر جهان محبوب هستند، و صنعت ویژه ای پدید آمده است که حول محور «جین خام» می چرخد، که بخشی از کتاب زبان هر هیپستر است. علاقه جهانی به جین همچنان قوی است، و این احتمال وجود دارد که تا زمانی که پنبه به عنوان یک محصول عمده نساجی باقی بماند، این بافت همچنان تولید خواهد شد.

فرآیند تولید جین با کشت گیاه پنبه آغاز می شود. به عنوان یک اقدام محافظتی، این گیاه در حین رشد، توپی ضخیم از الیاف را در اطراف دانه‌های کوچک سیاه خود ایجاد می‌کند و می‌توان این الیاف را جمع‌آوری کرد و از دانه‌های آن جدا کرد و پارچه ساخت.

الیاف پنبه تمیز شده شانه می شوند و به صورت رشته های بلند و نازک در می آیند. سپس با استفاده از دستگاه صنعتی به نخ ریسیده می شوند. در طول این فرآیند، انواع شستشوها، رنگ‌ها یا درمان‌ها ممکن است اعمال شوند که ویژگی‌های محصول جین نهایی را تغییر می‌دهند.

هنگامی که نخ پنبه ای تولید و رنگ می شود، به سبک جین نمادین چهره تار بافته می شود. این پارچه عموماً به صورت پیچ و مهره تولید می شود که می توان آن را در حیاط خریداری کرد و به محصولات مصرفی نهایی تبدیل کرد.

اگر مقیم بریتانیا هستید، طیف گسترده ای از پارچه های جین را برای ایالات متحده و سایر نقاط جهان از اینجا و اینجا خریداری کنید.