شال شکوفه ای به رشد زیاد موی سر کمک می کند

یک شال شکوفه ای با کیفیتی زیبا همراه است و به مردی که روسری را بر تن می‌کند، حس و حال بیشتری می‌دهد در فصل زمستان، احتمالاً در تمام فصل یک کت یکسان را خواهید پوشید. یک روسری طعم و تنوع قابل توجهی را به لباس شما اضافه می کند، بدون اینکه به گرمای اضافی اشاره کنیم.

راه های زیادی برای پوشیدن روسری وجود دارد. کاربردی ترین راه ها فقط چند دقیقه طول می کشد تا یاد بگیرید. دیگران، هیچ تلاشی نمی کنند.

در اینجا 9 روش مختلف برای پوشیدن روسری آورده شده است:

این گره را می توان با تا کردن روسری از وسط بعد از بار اول کوتاه تر کرد. این نوع گره به خوبی با یک کت کوتاه می آید که می توانید روسری را نیز داخل آن فرو کرده و زیپ کنید. این یکی از مورد علاقه های شخصی من است. در هوای سرد بهترین به نظر می رسد و با لباس های معمولی و تجاری به خوبی کار می کند. اگر می خواهید در مورد نوع ژاکتی که بپوشید بیشتر بخوانید، مقاله ما را در مورد کت بلیزر بررسی کنید.

روسری خود را مانند یک کراوات معمولی گردن ببندید گره ویندزور به نظر بهتر است. این کار را فقط با یک روسری سبک می توان انجام داد. این یک ظاهر بسیار مناسب تجاری است که با یک کت قد 3/4 ایجاد می شود.

روش های ساده تر برای پوشیدن روسری: روسری را طوری دور گردن خود قرار دهید که دو سر آن در پشت شما باشد، انتهای آن را در پشت گردن خود ضربدری کنید و آنها را به سمت جلو بیاورید. این برای یک لباس غیر رسمی عالی است. به عنوان مثال، یک ژاکت ساده با شلوار جین است.

تمام طول روسری را به دور گردن خود آویزان کنید به طوری که یک طرف آن حدود یک پا بیشتر از دیگری آویزان باشد، سپس انتهای بلند را بگیرید و آن را روی گردن خود ضربدر بزنید، آن را پشت سر خود و روی شانه مقابل پرتاب کنید.