سرکه انگور طبیعی توسط زن هندی با قیمت میلیاردی فروخته شد

سرکه انگور طبیعی به جوان سازی سلول ها کمک می کند و آنها را درخشان تر و سرزنده تر می کند. همچنین به تمیز کردن منافذ کمک می کند تا سلول ها بتوانند بهتر نفس بکشند، و برای تقویت بافت ها و بازسازی بافت های جدید و سالم کار می کند.

روش کار به این صورت است: چند عدد انگور را بعد از شستن خوب له کنید، سپس با یک تکه گاز صاف کنید. دانه ها را خوب آسیاب کرده و به شیره اضافه می کنند و 6 قاشق غذاخوری شیر سرد به آن اضافه می کنند. مخلوط را پس از مخلوط کردن خوب در یک بطری تمیز در یخچال نگهداری می کنند.

هر شب پس از پاکسازی کامل پوست، هر روز روی صورت و گردن استفاده شود سرکه انگور تولید کلاژن در پوست را تحریک می کند که باعث تسریع در تجدید سلول های آن می شود و همچنین باعث روشن شدن پوست و جلوگیری از تجمع چربی در داخل منافذ آن می شود و پوستی شاداب و قوی به شما می بخشد.

و روش او به این صورت است که از سرکه انگور استفاده کنید و پوست را با کمی ماساژ دهید و بگذارید 3 دقیقه روی آن بماند سپس پوست را با آب ولرم بشویید. این روش را دو بار در هفته تکرار کنید و متوجه تاثیر فوق العاده ای روی پوست خود خواهید شد.

سرکه انگور به از بین بردن باکتری ها و در نتیجه کاهش آکنه کمک می کند زیرا حاوی خواص ضد باکتریایی و ضد قارچی است. روش کار به این صورت است: سرکه انگور را با آب گرم رقیق کنید. آن را روی پوست خود پخش کنید و با حرکات دایره ای ماساژ دهید. بگذارید 5 دقیقه بماند سپس پوست را با آب ولرم و سپس سرد بشویید. تکه های یخ آب بریزید و این کار را هر روز قبل از خواب تکرار کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

سرکه انگور برای رفع سوزش پوست سرکه انگور در هنگام گزش توسط حشره ای، مانند نیش زنبور یا چتر دریایی، به تسکین سوزش پوست کمک می کند. و روش او به این صورت است: سرکه انگور را مستقیماً روی ناحیه آسیب دیده پوست قرار دهید و توجه داشته باشید که هنگام قرار دادن پوست روی آن مالش داده نشود و سرکه بلافاصله پس از آسیب دیدگی به ترتیب مصرف شود.