سرامیک درجه 3 اصفهان مورد استقبال 100 ها هزار نفر قرار گرفت

ما مجموعه‌ای را انتخاب کرده‌ایم که علاوه بر ویژگی‌های کاربردی، جنبه تزئینی را نیز ارائه می‌دهد سرامیک درجه 3 اصفهان مناسب برای کاربردهای کف و دیوار، و به دلیل تنوع در اندازه‌ها، قادر به بازتولید الگوهای متنوعی است که در اصل در چوب دیده می‌شود.

این الگوها اکنون در کاشی‌های سرامیکی با طراحی جدید و تنوع رنگ و با امکان استفاده بر روی دیوارها مجدداً اختراع شده‌اند و مناطقی را ایجاد می‌کنند که جنبه‌های کاربردی و تزئینی در هم آمیخته می‌شوند.

ما مجموعه DETROIT را برای نشان دادن این آخرین جنبه انتخاب کردیم. ما یک دیوار پشت اسپلش داریم که قسمتی از آشپزخانه حساس است که با دو تن رنگ پوشانده شده و با الگوی شورون ثابت شده است، در حالی که برای کف فقط از یکی از رنگ ها در یک برنامه مربع استفاده کردیم.

روند دیگر استفاده از چوب در آشپزخانه است. با این حال، همانطور که قبلاً اشاره شد، چوب طبیعی هنگامی که در مناطق حساس مانند آشپزخانه ثابت می شود، دارای معایبی است.

با استفاده از جدیدترین فناوری دیجیتال، بازتولید کامل چوب طبیعی در کاشی‌های سرامیک اکنون امکان‌پذیر است و جنبه طبیعی را با استحکام سرامیک ترکیب می‌کند و در نتیجه انتخاب خوبی برای کسانی است که این روند را دوست دارند. به عنوان نمونه سری Noble را انتخاب کرده ایم:

برای کسانی که دوست دارند فضاهایی که محل کار و نشیمن با هم ترکیب می‌شوند، این راه‌حل عالی است، زیرا داشتن یک طبقه، فضایی بزرگ‌تر را القا می‌کند و همچنین راحتی بصری چوب را در قسمت نشیمن با استحکام لازم برای فضای آشپزخانه است.

انتخاب پوشش کف در حمام دارای همان ملاحظاتی است که همان گزینه را برای آشپزخانه ها مناسب تر می کند: مقاومت در برابر رطوبت و سهولت تمیز کردن و نگهداری در این قسمت از خانه، مقاومت در برابر آب ضروری است، بنابراین گزینه های سرامیکی، یعنی کاشی چینی، که در آن جذب آب عملاً وجود ندارد، بهترین انتخاب را ایجاد می کند.