زنی با قلاب ماهیگیری اسباب بازی فرزندنش را نجات داد

بازی‌های قلاب ماهیگیری اسباب بازی برای بچه‌ها یک گزینه عالی برای زمانی است که می‌خواهید به فرزندتان اوقات خوشی بدهید و شاید در این فرآیند چیزی به او بیاموزید. برخی از بازی های ماهیگیری واقعی تر هستند و به مهارت هایی مانند توجه و تمرکز نیاز دارند، در حالی که برخی دیگر بیشتر بر سرگرمی متمرکز هستند. هر بازی را که انتخاب کنید، برای فرزندتان سخت خواهد بود که از یادگیری لذت نبرد!

سرگرم کردن کودک می تواند دشوار باشد، اما بازی های ماهیگیری می تواند کمک کننده باشد. بازی‌های ماهیگیری زیادی برای بچه‌ها وجود دارد که می‌تواند بچه‌های شما را سرگرم کند، در حالی که احتمالاً چیزی به آنها آموزش می‌دهد. در اینجا لیستی از بهترین بازی های ماهیگیری برای بچه ها وجود دارد.

اگر به دنبال یک بازی ماهیگیری خوب برای کودک خود هستید، آن را قبلا پیدا کرده اید. گرافیک و رنگ ها با در نظر گرفتن ویژگی های سنی کودک طراحی می شوند. همچنین بسته به سن، بازی دارای چندین حالت بازی است. با تشکر از این برنامه، کودک شما می تواند ویژگی هایی مانند ذهن آگاهی، پشتکار، تمرکز را توسعه دهد. علاوه بر همه اینها، بازی یک سرگرمی خوب برای کل خانواده است.

همه احتمالاً بازی کودکانه “ماهیگیری” را دیده یا حتی امتحان کرده اند. بچه ها فقط دوست دارند از یک استخر کوچک ماهی پلاستیکی بگیرند. با تلاش سازنده Upsidedowngames، این بازی جان تازه ای در پلتفرم های موبایل پیدا کرده است

هدف از بازی “ماهیگیری با تنه” صید تمام ماهی ها از استخر است. ماهی فقط زمانی صید می شود که دهانش باز باشد، در غیر این صورت می توان آن را ترساند.

این بازی توسط توسعه دهندگان برای کودکان 2 تا 8 سال قرار داده شده است، با این حال، می تواند به راحتی و بزرگسالان را مجذوب خود کند. به خصوص لازم است به حالت تمرین توجه داشته باشید که در آن باید با حرف یا عدد مورد نظر ماهیگیری کنید – این به کوچکترین کودکان کمک می کند حروف و اعداد را یاد بگیرند.