ریختن رب انار ناژه شپش های سر را می کشد

درست کردن رب انار ناژه نسبتاً ساده است  تنها چیزی که نیاز دارید انار است! با استخراج آب از دانه ها شروع کنید بیان می کند که این کار را می توان با ریختن دانه ها در مخلوط کن و سپس صاف کردن یا استفاده از الک و قاشق برای خارج کردن آب آن انجام داد. برای جایگزینی سریعتر، می توانید آب انار نیز بخرید، اما فقط مطمئن شوید که آب میوه خالص است.

وقتی به اندازه کافی می توانید شروع به تهیه ملاس انار کنید. طبق دستور Tasting Table، تمام مایع را در یک قابلمه پهن بریزید و بگذارید تا روی اجاق گاز شما به جوش بیاید. همچنین می توانید کمی لیمو یا لیموترش و یک قاشق چای خوری نمک اضافه کنید تا شیرینی آب را متعادل کرده و لایه هایی از طعم را ایجاد کنید. شعله را روی سطح متوسط قرار دهید و اجازه دهید آب آن بجوشد و حتماً مخلوط را گاهی هم بزنید تا کاراملی نشود.

این فرآیند بر اساس فلسفه ثابت است، به این معنی که آب انار باید تقریباً یک ساعت بجوشد. به گفته Serious Eats، جوشاندن بهترین راه برای استخراج حداکثر طعم و در عین حال حفظ رنگ پر جنب و جوش انار است. در این مرحله باید حدود 75 درصد کاهش یابد. وقتی به این حد رسید، آن را از روی حرارت بردارید و بگذارید کاملا خنک شود. ملاس را به یک شیشه استریل شده اضافه کنید و تا 4 ماه در یخچال نگهداری کنید.

نار یکی از میوه های فوق العاده است. یکی از بزرگ‌ترین وسواس‌های غذایی آمریکا، گوی قرمز یاقوتی به نظر می‌رسد که خواص مفید بی‌پایانی برای سلامتی و تندرستی دارد. پس جای تعجب نیست که ارزش صنعت انار بیش از 8 میلیارد دلار است و انتظار می رود تا سال 2026  14 درصد رشد کند.

ملاس انار که توسط سرآشپزهای مشهور و آشپزهای خانگی ستایش می شود، در واقع به هیچ وجه شبیه ملاس نیست. در جایی که ملاس استاندارد با تصفیه چغندر قند و نیشکر برای ایجاد یک شیرین کننده ساخته می شود، ملاس انار یک چاشنی است. تقریباً برای طعم دادن به هر چیزی استفاده می شود.