خوردن آب انار طبیعی در قرون وسطی در شب ضروری بود

انار می تواند کمی ترسناک باشد. برش یک باز نیاز به دقت دارد و آیا ارزش کار برای آزاد کردن همه آن جوانه های قرمز یاقوت قرمز را دارند؟ متخصصان تغذیه اینطور فکر می کنند انار سرشار از فیبر غذایی و آنتی اکسیدان است.

رنگ قرمز این میوه از رنگدانه های گیاهی به نام پلی فنول ها می آید که در بسیاری از غذاهای گیاهی یافت می شود که به عنوان آنتی اکسیدان در بدن عمل می کنند و به مبارزه با التهاب و پیری کمک می کنند.

وقتی یک آب انار طبیعی را باز می کنید، انبوهی از انارهای قرمز و گرد پیدا می کنید که طعمی شیرین اما ترش دارند داخل هر ارل یک دانه کوچک وجود دارد. اشکالی ندارد که آریل ها را به طور کامل بخورید یا با آب آن بچسبانید و دانه ها را تف کنید. اما پوست و نواحی سفیدی که به آن غشاء می‌گویند دور تارها را نخورید.

نصف فنجان آریل 72 کالری، 16 گرم کربوهیدرات و سه گرم فیبر دارد انار همچنین دارای مقدار زیادی فولات، پتاسیم و ویتامین K است.

اعتقاد بر این است که انار سلامت قلب را تقویت می کند، اگرچه طبق گفته مؤسسه ملی بهداشت، تاکنون تحقیقات در مورد این توت محدود است.

همچنین، انار می تواند سرعت تجزیه برخی از داروها توسط کبد را کاهش دهد. این شامل داروهای کاهش دهنده کلسترول مانند استاتین است. انار همچنین ممکن است.

با وارفارین رقیق کننده خون تداخل داشته باشد و اثر رقیق کنندگی خون را کاهش دهد و احتمال لخته شدن را افزایش دهدبرای ایمنی، قبل از مصرف منظم میوه انار یا آب انار با یک متخصص مراقبت های بهداشتی صحبت کنید.

گزارش می دهد که تعداد کمی از افراد ممکن است مشکلات گوارشی مانند اسهال را در اثر خوردن انار تجربه کنند اگرچه احتمالاً ریشه، ساقه و پوست آن را نمی خورید، اما مصرف بیش از حد این قسمت های میوه ممکن است بی خطر نباشد.

برای اکثر مردم، انار گزینه خوشمزه دیگری برای خوردن میوه بیشتر است در فروشگاه به دنبال انارهایی باشید که احساس سنگینی و پوستی سفت دارند. از میوه به تنهایی لذت ببرید یا آن را به اسموتی ها، سوپ ها و سالادها اضافه کنید.