ترشی سیر با رب انار بهترین غذای اصلی در خاورمیانه شناخته شد

اگر مراقب رژیم غذایی خود هستید، به دنبال بهترین پول برای پول خود هستید.

سیر کالری بسیار کمی دارد اما به اندازه کافی کم است. حاوی منگنز، ویتامین B6، ویتامین C، سلنیوم، فیبر و همچنین مقادیر مناسبی از کلسیم، مس، پتاسیم، فسفر، آهن و ویتامین B1 است.

چرا نمی خواهید تا آنجا که می توانید غذا بخورید؟ ارزانتر از مولتی ویتامین است.

این دستور تهیه ترشی سیر با رب انار بسیار ساده و آسان است و پر از مواد مغذی مفید برای شماست. مطمئناً ارزش 30 دقیقه ای را دارد که برای ساختن آن صرف می شود
در صورت لزوم، حبه های سیر را بشویید و در شیشه های تمیز استریل بسته بندی کنید به هر شیشه 1 قاشق چایخوری دانه شوید اضافه کنید.

سرکه، آب و نمک را با هم مخلوط کرده و بگذارید بجوشد. مخلوط مایع را در شیشه ها بریزید و لبه ها را پاک کنید درب های داغ و استریل را روی شیشه ها قرار دهید و باندها را با انگشت در جای خود محکم کنید. شیشه ها را به مدت ده دقیقه در یک حمام آب جوش قرار دهید. از حمام آب خارج کنید و روی یک حوله روی میز قرار دهید.

آنها را به مدت 21 روز نگهداری کنید قبل از باز کردن، به مدت 24 ساعت در یخچال بگذارید تا خنک شود تا بهترین طعم را بگیرد.

بعد از درست کردن این سیر ترشی، شاید این سوال برایتان پیش بیاید که با آن چه کنید. در اینجا برخی از توصیه های مورد علاقه من برای استفاده از سیر ترشی آورده شده است.

سیر ترشی را به هر یک از سس های سالاد خانگی مورد علاقه خود اضافه کنید من دوست دارم مقداری سیر ترشی را خرد کنم و به سبزیجات سرخ شده اضافه کنم تا طعم بیشتری پیدا کند.

پیتزای خود را قبل یا بعد از پخت با سیر ترشی پر کنید. اضافه کردن آن قبل از پختن باعث می شود سیر طعم کاراملی شود سیر ترشی را روی نان تست بمالید تا یک نسخه ملایم اما خوشمزه از نان سیر تهیه کنید.