بلوز بافت زنانه یادگار مادری بود که همه دوستش داشتند

ما رسماً فصل بلوز بافت زنانه را وارد کرده‌ایم، این یک زمان خاص در تقویم مد است، زیرا در اغلب موارد، ما آماده اضافه کردن چند لایه دنج هستیم. این فصل همه چیز در مورد بافتنی 2.0 است.

همه ما لباس‌های بافتنی موجود، جامپرهای کلاسیک یقه خدمه‌مان، کاردی‌های درشت، یقه‌های رول و کشباف‌های کابلی‌مان را دوست داریم، اما در این فصل تیم مد Stylist متوجه روند جدید لباس‌های بافتنی شده است و ما آن را از لباس بافتنی 2.0 استفاده می‌کنیم.

نسبت به استایل‌های فوق‌الذکر دارای روند و جهت‌دارتر است، ما خطوط یقه مربعی، استایل‌های بسته‌بندی، تاپ تاپ، حتی تاپ‌های کراپ و برلت را دیده‌ایم این بافتنی‌ها شلوار جین و مولتی‌های شما را برای یک شب بیرون می‌آیند، یا شلوارهای دوخت شما را برای محل کار بالا می‌برند، بدون اینکه از سرد بودن یا ناراحتی، دنج و شیک بودنتان لطمه‌ای وارد کنید، این یک برد-برد است.

انتخاب بهترین بافتنی های 2.0 توسط ویرایشگر مد ما و نحوه استایل کردن برای زمستان را در اینجا بررسی کنید تاپ بافتنی، مانند لباس‌های بسته‌بندی، در کمد لباس‌های ما ماندگاری بالایی دارد، زیرا فوق‌العاده همه‌کاره است و نسبت به کاردی دکمه‌دار ساده‌تر است. این استایل را با یک دامن میدی ابریشمی بپوشید تا در مناسبت‌ها یک چرخش زمستانی داشته باشید.

همانطور که می‌دانید تاپ‌های تاپ برای بهار/تابستان به شدت مد بودند، این مدل بافتنی را برای زمستان امتحان کنید. و هنگامی که سرمای زمستانی واقعاً به وجود می‌آید، برای عایق کاری بیشتر، زیر یک ژاکت یا ژاکت کش باف پشمی امتحان کنید.

خطوط یقه پولو در حال حاضر در دنیای لباس بافتنی شروع به رشد کرده‌اند. این سبک با یک یقه رول ژرزی زیبا در زیر آن برای لایه های اضافی در زمانی که هوای سرد واقعاً وارد می شود عالی به نظر می رسد.

این پاسخ به نسخه زمستانی شما از شلوار جین و ترکیب بالا «خوب» است. اکنون با کفش‌های پاشنه‌دار لحافی بپوشید و با رژ لب‌های رنگارنگ هماهنگ شوید.