با پوست کردن انار درجه یک در تهران انرژی را وارد خانه تان کنید

مطالعات اولیه نشان می دهد که انار درجه یک در تهران   رژیمی دارای اثرات ضد التهابی مغز است که ممکن است به توقف پیشرفت بیماری آلزایمر کمک کند. مطالعات دیگر حاکی از آن است که نوشیدن روزانه 8 اونس آب انار به بهبود عملکرد در وظایف مربوط به یادگیری و حافظه کمک می کند.

انار همچنین دارای اثرات ضد دیابتی و ضد التهابی در دستگاه گوارش است.

استفاده از گیاهان یک رویکرد قدیمی برای تقویت بدن و درمان بیماری است. با این حال، گیاهان می توانند عوارض جانبی ایجاد کنند و می توانند با گیاهان دیگر، مکمل ها یا داروها تداخل داشته باشند. به این دلایل، شما باید گیاهان را فقط تحت نظارت یک ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی مصرف کنید.

نوشیدن 8 تا 12 اونس. آب انار در روز بی خطر تلقی می شود. به دنبال آبمیوه 100% بدون قند اضافه باشید. اگر دیابت دارید، قبل از نوشیدن آب میوه از جمله انار از پزشک خود سوال کنید اگر اسهال دارید، آب انار ننوشید و عصاره انار مصرف نکنید.

زنان باردار نباید عصاره انار مصرف کنند زیرا ممکن است حاوی پوست میوه باشد. با این حال، آب میوه ایمن در نظر گرفته می شود.

تحقیقات اولیه نشان می دهد که آب انار ممکن است با چندین دارو تداخل داشته باشد. به همین دلیل، اگر آب انار می نوشید، حتما به پزشک خود اطلاع دهید. اگر با هر یک از داروهای زیر تحت درمان هستید، نباید بدون مشورت با پزشک خود از انار به شکل دارویی استفاده کنید.

مهارکننده های ACE این نوع داروها برای کنترل فشار خون بالا و برای درمان نارسایی قلبی و جلوگیری از آسیب کلیه در افراد دیابتی استفاده می شود. دانشمندان بر این باورند که آب انار اثراتی مشابه مهارکننده‌های ACE دارد و می‌تواند این دارو را بیش از حد قوی کند.

آب انار ممکن است فشار خون را کاهش دهد. اگر از قبل دارویی برای کاهش فشار خون مصرف می کنید، آب یا عصاره انار می تواند خطر ابتلا به فشار خون پایین را افزایش دهد.