اولین جمله ای که استیو جابز بعد از تاسیس شرکتش گفت!

استیو جابز یکی از مشهورترین و پرتلاش ترین چهره های تاریخ به شمار می رود و افراد بسیاری او را الگوی خود قرار می دهند و در صدد این هستند تا بداند او بعد از تاسیس شرکتش به کارکنانش چه گفت؟  با ما در ادامه همراه باشد.

گلاب دو آتیشه ممتاز

یکی از محصولاتی که امروزه با قیمتی استثنایی در دست فروش قرار دارد گلاب دو آتیشه ممتاز می باشد که به دلیل کیفیت بالایی که دارد در قنادی ها مورد استفاده قرار می گیرد. کشور ما در تولید این مصول دستی بر آتش دارد.

عرق نعنا کاشان

از دیرباز تا کنون عرق نعنا کاشان یکی از محصولاتی بود که به درمان بیماری ها و مشکلات گوارشی کمک شایانی می نمود. خوب است بدانید که در طب سنتی از برخی گیاهان یا گل ها برای انجام کارهای درمانی مختلفی استفاده می نمایند و  آن ها را برای درمان برخی مشکلات و بیماری های جسمی و روحی تجویز می کنند.

روغن زیتون صادراتی

امروزه روغن های گیاهی بیش از سایر روغن ها مورد توجه قرار گرفتند.  از نظر بسیاری از طبیبان روغن زیتون صادراتی برای رفع بسیاری از مشکلات بدن بسیار مفید بوده و مصرف آن  هر شب قبل از خواب توصیه می گردد.

یونجه صادراتی همدان

یونجه یکی از محصولاتی است که دارای طبع گرمی می باشد و برای دام و طیور مورد استفاده قرار می گیرد.بسیاری از افراد بر این باورند که یونجه صادراتی همدان به کاهش ریزش موی شما کمک شایانی می نماید.